1. Κράτηση και ενοικίαση

Ακολουθήστε τα βήματα της ιστοσελίδας για να κάνετε μια κράτηση/ενοικίαση.
Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και τα στοιχεία για την τραπεζική διαδικασία.
Προσέξτε παρακαλώ την ορθότητα των στοιχείων σας, μόνο έτσι μπορεί να πραγματοποιηθεί μια ομαλή παράδοση και παραλαβή του ενοικιαζόμενου αυτοκινούμενου.
Προσέξτε ιδιαίτερα την ορθότητα του αριθμού πτήσης σας για να μπορέσουμε να λάβουμε υπόψη μας μια τυχόν καθυστέρησή σας.
Η χρησιμοποίηση των προσωπικών σας δεδομένων, πραγματοποιείται σύμφωνα με τον ισχίων νόμο περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, και εξυπηρετεί μόνο την διαδικασία σύναψης του συμβολαίου ενοικίασης καθώς και την φροντίδα των πελατών μας.

2. Τρόποι πληρωμής

Έχετε τους εξής τρόπους πληρωμής:
a. Προκαταβολή μέσω πιστωτικής κάρτας
b. Προκαταβολή μέσω λογαριασμού τραπέζης
c. Χωρίς προκαταβολή για βραχυπρόθεσμες κρατήσεις (last minute)
Ειδικότερα:
a. Στο ανάλογο βήμα της ιστοσελίδας μας συμπληρώνετε τα ζητούμενα στοιχεία. Σας δίνετε ο λογαριασμός της τράπεζας στην οποία πρέπει να καταθέσετε την προκαταβολή.
Αφού διαπιστώσουμε την είσοδο της προκαταβολής σας θα λάβετε μέσω e-mail την επιβεβαίωση της κράτησης σας με τα στοιχεία της ενοικίασης.
c. Στην περίπτωση της βραχυπρόθεσμης κράτησης δηλαδή σε λιγότερο από επτά ημέρες πριν την έναρξη της ενοικίασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τους συνεργάτες μας για να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα του αυτοκινήτου. Υπάρχουν δυο δυνατότητες πληρωμής, μετρητά η μέσω πιστωτικής κάρτας, στον τόπο ενοικίασης.

3. Περίοδος ενοικίασης

Η συντομότερη χρονική διάρκεια ενοικίασης είναι 3μερες. Μια μέρα ενοικίασης είναι το διάστημα 24 ωρών από την έναρξη της ενοικίασης. Μια καθυστερημένη επιστροφή του ενοικιαζόμενου αυτοκινούμενου μέχρι και 3 ώρες δεν φέρει χρηματική επιβάρυνση.

4. Έγγραφα ενοικίασης

Κατά την έναρξη της ενοικίασης θα πρέπει ο πελάτης να καταθέσει την επιβεβαίωση της ενοικίασης. Η επιβεβαίωση της ενοικίασης δεν έχει την ισχύ του συμβολαίου ενοικίασης. Αυτό θα εκδοθεί με βάση τα στοιχεία της επιβεβαίωσης κατά την έναρξη της ενοικίασης.

5. Δίπλωμα/Ταυτότητα

Ο κύριος οδηγός και ο δεύτερος οδηγός θα πρέπει να κατέχουν τουλάχιστον εδώ και δυο χρόνια ένα έγκυρο δίπλωμα οδήγησης, το οποίο θα πρέπει να το παρουσιάσουν κατά την έναρξη της ενοικίασης . Επίσης θα πρέπει να παρουσιάσουν μια έγκυρη ταυτότητα η διαβατήριο. Όλα τα έγγραφα θα πρέπει να είναι γνήσια, φαξ η φωτοτυπίες δεν γίνονται δεκτά. Αν ο πελάτης δεν φέρει μαζί του ένα από αυτά τα έγγραφα, η κάποιο από αυτά είναι άκυρο η μη γνήσιο, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενοικίαση και δεν θα επιστραφεί η προκαταβολή.

6. Δεύτερος οδηγός

Ένας πρόσθετος οδηγός συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ενοικίασης. Αυτός θα πρέπει να αναγραφτεί στο συμβόλαιο κατά την έναρξη της ενοικίασης. Σε περίπτωση ατυχήματος από οδηγό που δεν αναγράφεται στο συμβόλαιο η ασφάλεια δεν καλύπτει τις ζημιές.

7. Κανονισμός ηλικίας

Ο οδηγός, καθώς και ο πρόσθετος οδηγός, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 23 ετών. Ανώτατο όριο ηλικίας είναι τα 75 έτη.

8. Κατηγορία οχήματος

Η κράτηση και ενοικίαση ενός οχήματος ισχύει πάντα για την συγκεκριμένη κατηγορία του αυτοκινήτου που επιλέξατε όχι για έναν συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. Οι αποτυπωμένες εικόνες εξυπηρετούν ως παραδείγματα για το μέγεθος και την αποδοτικότητα της κάθε κατηγορίας οχημάτων. Σε περίπτωση που μια κατηγορία οχημάτων δεν είναι διαθέσιμη, θα σας διαθέσει η εταιρεία μας ένα όχημα ίσης η ανώτερης αξίας της ίδιας η ανώτερης κατηγορίας χωρίς επιπλέον χρέωση. Διαλέξτε τον τύπο αυτοκινούμενου που επιθυμείτε, η εταιρεία μας θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στην επιθυμία σας. Διαλέξτε σχολαστικά το όχημά σας ώστε αυτό να ανταποκρίνεται στον αριθμό των επιβατών που θα επιβιβάσετε και των αποσκευών τους.

9. Παιδικά καθίσματα

Τα παιδικά καθίσματα τα διαθέτει η εταιρεία μας χωρίς επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε πληροφορήστε μας για τον απαιτούμενο αριθμό και τις ηλικίες των παιδιών.

10. Κανονισμός ανεφοδιασμού καυσίμων

Θα παραλάβετε το ενοικιαζόμενο όχημα με γεμάτο ρεζερβουάρ και θα πρέπει κατά την επιστροφή να έχετε επίσης γεμάτο το ρεζερβουάρ.

11. Διαδικασία παράδοσης

Η παράδοση του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου πραγματοποιείται στο αεροδρόμιο Θεσ/νίκης (SKG) χωρίς επιβάρυνση. Ο συνεργάτης μας θα σας περιμένει στην αίθουσα αφίξεων. Δώστε προσοχή στην πινακίδα με το λογότυπο της εταιρείας μας ‘ABC rent a car’. Παρακαλούμε να προσέξετε την ορθότητα της αεροπορικής εταιρείας και τον αριθμό πτήσης για να μπορούμε να έχουμε συνέπεια στον χρόνο παράδοσης και να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε μια τυχόν καθυστέρηση στον χρόνο άφιξης σας.

12. Παράδοση εκτός ωραρίου λειτουργίας

Η παράδοση και παραλαβή του ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου μπορεί να πραγματοποιηθεί καθ’ολο το 24ωρο. Οι κανονικές μας ώρες λειτουργίας ωστόσο είναι από τις 8:00 ως τις 22:00 η ώρα. Εάν η παραλαβή και παράδοση πραγματοποιηθούν εντός κανονικού ωραρίου δεν έχετε επιπλέον χρηματική επιβάρυνση. Εάν ωστόσο χρειαστείτε μια παραλαβή η παράδοση εκτός κανονικού ωραρίου επιβαρύνεστε με το ποσό των 15€ επιπλέον του κόστους ενοικίασης το οποίο υπολογίζετε αυτόματα όταν συμπληρώνετε τις ημερομηνίες και της ώρες ενοικίασης. Δεν έχετε επιβάρυνση, σε περίπτωση που δεν ευθύνεστε για την καθυστέρηση π.χ. λόγω καθυστέρησης της αεροπορικής άφιξης.

13. Ακύρωση

Ακυρώσεις έως 14 ημέρες πριν από την έναρξη της ενοικίασης δεν έχουν χρέωση. Στην περίπτωση αυτή θα σας επιστραφεί η προκαταβολή. Η ακύρωση πρέπει να πραγματοποιηθεί τηλεφωνικώς. Εάν η ακύρωση σας πραγματοποιηθεί σε λιγότερο από 14 ημέρες πριν την έναρξη της ενοικίασης δεν θα σας επιστραφεί η προκαταβολή. Για μια επιβεβαιωμένη ενοικίαση η οποία δεν πραγματοποιείται λόγω μη εμφάνισης του πελάτη, άκυρων η ελλιπών εγγραφών, μιας επισπευσμένης αποχώρησης του πελάτη, η μιας ακύρωσης κατόπιν της έναρξης της περιόδου ενοικίασης δεν μπορούν να επιστραφούν τα χρήματα. Επίσης δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων στην ακύρωση μιας βραχυπρόθεσμης επιβεβαιωμένης κράτησης (last minute). Για τι ημέρες που δεν χρησιμοποιήθηκε το όχημα κατά την διάρκεια της ενοικίασής του, δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.

14. Αλλαγή κράτησης/ενοικίασης

Αλλαγές στα στοιχεία της κράτησης/ενοικίασης μπορούν να πραγματοποιηθούν έως επτά ημέρες πριν την αρχή της ενοικιάσεις. Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο τηλεφωνικώς, στο τηλέφωνο της εταιρείας μας 2310-604 400. Εάν λόγω της αλλαγής προκύψει ένα διαφορετικό κόστος ενοικίασης θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μια καινούργια κράτηση. Η πρώτη κράτηση σας θα ακυρωθεί και θα ισχύει η δεύτερη. Αλλαγές μετά την έναρξη ενοικίασης όπως π.χ. επέκταση χρόνου ενοικίασης κ.α πρέπει να γίνονται έγκαιρα. Στην περίπτωση επισπευσμένης αναχώρησης του πελάτη, θα εξαρτηθεί από την αιτία της αναχώρησης αν θα του επιστραφεί κάποιο χρηματικό ποσό.

15. Εξυπηρέτηση πελατών

Από τις 9:00 ως τις 21:00 σας εξυπηρετούμε ευχαρίστως και τηλεφωνικά για κρατήσεις, ερωτήσεις η διευκρινήσεις. Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας, εάν για οποιαδήποτε λόγω δεν είστε ικανοποιημένοι με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο σας. Όλο το 24ωρο αν χρειάζεστε οδική βοήθεια.

16. Ασφάλεια

Μικτή ασφάλεια με συμμετοχή του πελάτη (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή ενοικίασης)
Η ασφάλεια είναι μικτή από τα πρώτα 1.000€ και πάνω.
Για τα πρώτα 1.000€ η ευθύνη είναι του πελάτη.
Για τον λόγο αυτό γίνεται επιβάρυνση της κάρτας του πελάτη με 1.000€ ή με μετρητά 500€ κατά την ενοικίαση του οχήματος.
Προσπαθώντας να χαμηλώσει το κόστος της ενοικίασης για τους πελάτες της, η ABC παρέχει την μικτή ασφάλεια με συμμετοχή του πελάτη.
Προσοχή!
Σε περίπτωση ατυχήματος ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να μας ενημερώσει άμεσα στο τηλέφωνο 0030 2310 604400 η στο 0030 6936506999 το οποίο αναγράφεται και στο συμβόλαιο ενοικίασης, και η εταιρία μας θα ενημερώσει την αστυνομία.
Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να παραμείνει στο όχημα μέχρι να έρθει η οδική βοήθεια.
Προσοχή!
Καμία από τις ασφάλειες δεν παρέχει κάλυψη:
• Αν οδηγείτε σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους
• Αν οδηγεί άτομο που δεν έχει αναφερθεί στο συμβόλαιο
• Αν οι ζημιές/ατύχημα προκλήθηκαν κάτω από επιρροή χρήσης οινοπνευματωδών ποτών, φαρμάκων ή ναρκωτικών ουσιών
• Για ζημιές στο εσωτερικό του οχήματος, συγκεκριμένα:
κάψιμο από τσιγάρα, κατεστραμμένο σαλόνι, ζημιές από κατοικίδια, ζημιές στον εσωτερικό εξοπλισμό λόγω κακής χρήσης, υπερβολική βρωμιά
Εάν κατά την έναρξη της ενοικίασης υπάρχουν ζημιές στο όχημα από προηγούμενο πελάτη που δεν έχουν διορθωθεί, αυτές θα καταγραφούν προς δική σας εξασφάλιση στο συμβόλαιο ενοικίασης.

Σε περίπτωση ατυχήματος ειδοποιήστε μας άμεσα στο τηλέφωνο +30 2310 60 44 00 η στο +30 6936506999 το οποίο αναγράφεται και στο συμβόλαιο ενοικίασης.